| GAZ LPG AYARI | |
|
+29staplis ayılan koray386 aLPaCiNo modi burcinhan melas43 halilferhan kadirinim ibr0064 samsunlu R-9 tlg_srg livan08 adu040 Renault9 sahinmustafa drhakancan r9 dostu volkan esriyen murtaza TRKR turan19 rona13 Lauréate Elbruz karadeniz VetApex! Truva 33 posters |
|
Yazar | Mesaj |
---|
karadeniz Çakma Admin
Doğum tarihi : 22/04/88 Yaş : 36 Nerden : Muğla/Turgutlu Aracınızın Modeli : 112 1.6 16v HD AC (LikitPetrolGücüspor) Kayıt tarihi : 24/06/07
| Konu: Geri: GAZ LPG AYARI 2009-11-22, 22:49 | |
| bocsh un piyasadaki bujilerine bu ara güvenilmiyor arkadaşlar... | |
|
| |
koray386
Doğum tarihi : 25/09/78 Yaş : 45 Nerden : balıkesir Aracınızın Modeli : renault 11 flash s Kayıt tarihi : 29/09/09
| Konu: Geri: GAZ LPG AYARI 2009-11-23, 21:18 | |
| Gittiğim yerde bosh ve ngk marka buji yoktu renaultun kendi markalı bujileri vardı onu aldım 4tanesine 16tl verdim,eminim bu bujileri renault için başka bir firma üretiyordur,üzerinde meksika malı olduğu yazıyor ama henüz değiştirme fırsatı bulamadım............ Bu arada önerileriniz için teşekkür ederim sanayiye gideceğim zaman dediklerinizi yaptıracağım....... | |
|
| |
staplis
Doğum tarihi : 01/06/81 Yaş : 42 Nerden : istanbul Aracınızın Modeli : 1993 fairway Kayıt tarihi : 07/09/09
| Konu: Geri: GAZ LPG AYARI 2009-12-15, 21:21 | |
| bütün mesajları okudum ve şuna karar kıldım hava fitresi borusunun içine havayı kısması için bi parça takılıyo bunu alırsan hava ve gazı fazla çekiyor ve performans artıyor tabi fazla yakıyo . eğer o aleti orda bırakırsan ekonomik anlamda faydası var tabi performansda düşüyor. bilen varsa bunu bana açıklarsa çok memnun olurum | |
|
| |
barut
Doğum tarihi : 22/01/77 Yaş : 47 Nerden : İzmir Aracınızın Modeli : 1997 Golf Sport Kayıt tarihi : 03/07/09
| Konu: Geri: GAZ LPG AYARI 2009-12-15, 22:13 | |
| staplis aslında o boruya yapıştırılan bantdan bahsediyorsan durum şundan ibaret;
karbüratör sorunu olan araçlarda yada benzinde rölanti ayarı yapılmayan araçlarda lpg ayarı tutmuyor, fazla hava alıncada karbüratör o havayla lpg oranını ayarlamak için fazladan gaz çekiyor ve yakıt sarfiyatı artıyor | |
|
| |
koray386
Doğum tarihi : 25/09/78 Yaş : 45 Nerden : balıkesir Aracınızın Modeli : renault 11 flash s Kayıt tarihi : 29/09/09
| Konu: Geri: GAZ LPG AYARI 2009-12-15, 22:35 | |
| - shawshang demiş ki:
- staplis aslında o boruya yapıştırılan bantdan bahsediyorsan durum şundan ibaret;
karbüratör sorunu olan araçlarda yada benzinde rölanti ayarı yapılmayan araçlarda lpg ayarı tutmuyor, fazla hava alıncada karbüratör o havayla lpg oranını ayarlamak için fazladan gaz çekiyor ve yakıt sarfiyatı artıyor staplisin bahsettiği bant değil,onun bahsettiği hava borusuna eklenen plastik bir aparat çevirdikçe boyu uzuyor ve hava girişini bir miktar kapatıyor benim araçta mevcut | |
|
| |
staplis
Doğum tarihi : 01/06/81 Yaş : 42 Nerden : istanbul Aracınızın Modeli : 1993 fairway Kayıt tarihi : 07/09/09
| Konu: Geri: GAZ LPG AYARI 2009-12-16, 07:31 | |
| aslında bantda o aparatta bendeki plastik parçada aynı şeye yarıyo havayı kısıyor. buda ekonomik olarak iyi bişi. çok sağolun | |
|
| |
haydarguducu
Doğum tarihi : 10/04/73 Yaş : 51 Nerden : karaman Aracınızın Modeli : 1992 broadwey gte Kayıt tarihi : 31/08/09
| Konu: Geri: GAZ LPG AYARI 2009-12-16, 07:45 | |
| Bence bu işin 2 boyutu var 1. Karbüratör veya filtre kabı hava aldığından giren havayı kısmak için hava girişini daraltıyorlar. 2. Mikser uygun değil.
Benim hava filtre tasında sorun vardı hallettim. Dün arabayı benzine aldık. Hava ayar vidasını kıstığımız anda stop etti. Bu demekki araç başka yerden hava almıyor. Gaz ayarı için hava girişlerindeki bantlar sökülüp denendi. Ustam mikserin uyumsuz dedi. Cumaya mikser bekliyorum. Sonuçları paylaşacağım ama Forumda broadwey kullanıp, hava girişleri bantlı veya süngerli olmayan arkadaşlarımız varsa mikserinin resmini çekip yollasa, bizde denesek bence güzel olur. Belkide hepimiz bu sorunlardan kurtulmuş oluruz. Selamlar... | |
|
| |
93 spring
Nerden : ' Aracınızın Modeli : param olunca range rower,para bitti game ower Kayıt tarihi : 04/12/08
| Konu: Geri: GAZ LPG AYARI 2009-12-16, 08:10 | |
| - haydarguducu demiş ki:
- Bence bu işin 2 boyutu var
1. Karbüratör veya filtre kabı hava aldığından giren havayı kısmak için hava girişini daraltıyorlar. 2. Mikser uygun değil.
Benim hava filtre tasında sorun vardı hallettim. Dün arabayı benzine aldık. Hava ayar vidasını kıstığımız anda stop etti. Bu demekki araç başka yerden hava almıyor. Gaz ayarı için hava girişlerindeki bantlar sökülüp denendi. Ustam mikserin uyumsuz dedi. Cumaya mikser bekliyorum. Sonuçları paylaşacağım ama Forumda broadwey kullanıp, hava girişleri bantlı veya süngerli olmayan arkadaşlarımız varsa mikserinin resmini çekip yollasa, bizde denesek bence güzel olur. Belkide hepimiz bu sorunlardan kurtulmuş oluruz. Selamlar... hayır abi,sadece karbüratörünün hava almadığını gösteriyor,hava filitre kabını komple söküp,o vidayı sıkarsan yine stop edecektir,yani,sadece karbüratördeki hava kaçağını anlarsın,kaptaki kaçaklar ordan anlaşılamaz | |
|
| |
93 spring
Nerden : ' Aracınızın Modeli : param olunca range rower,para bitti game ower Kayıt tarihi : 04/12/08
| Konu: Geri: GAZ LPG AYARI 2009-12-16, 08:12 | |
| - staplis demiş ki:
- aslında bantda o aparatta bendeki plastik parçada aynı şeye yarıyo havayı kısıyor. buda ekonomik olarak iyi bişi. çok sağolun
o bant ve plastikler hikaye abicim,ha bant çekmişin oraya ,ha jikleni çekmişin yarıya zengin karışımla araba yürütmek ekonomi olsaydı,jikleyi geriye itmek için kol olmazdı(amcam olurdu) | |
|
| |
staplis
Doğum tarihi : 01/06/81 Yaş : 42 Nerden : istanbul Aracınızın Modeli : 1993 fairway Kayıt tarihi : 07/09/09
| Konu: Geri: GAZ LPG AYARI 2009-12-16, 09:37 | |
| selim abi seninle bu konuyu karşılıklı konuşucaz ayriyeten denicez olmadı gazcıya gidicez nu kanu hakkında geniş bir bilgi alıcaz olmadı sen beni döversin bidaha azımı açmam | |
|
| |
salla2000
Doğum tarihi : 04/01/74 Yaş : 50 Nerden : eskişehir Aracınızın Modeli : 1993 Renault 11 RAINBOW Kayıt tarihi : 05/12/08
| Konu: Geri: GAZ LPG AYARI 2009-12-16, 16:58 | |
| Bence de bant olayı yanlış benim usta hic öle bişey yapmıo ama şunu söyleyeyim anladıgım kadarıyla ilk aldıgımda arabam da gazda stop etmeler gec ateşleme yani zor calışma ve hatta son zamanlar rölantinin sabit durmaması gib dertleri vardı sonra ben bu arabanın ilk motor yıkatmadan sonra ses yapıo die manifolt contasını ve orda karbüratörün altındaki contalarda dahil ne varsa çakma falan diolar hepsi dahil deiştirttim en son bursaya yolladım full elektrik sistemini yaptırdım şimdi hic öle en ufak bi sorun kalmadı hatta gaz performansından bile cook memnunum benzini aratmıo desem yeri var tek farkı 100 den sonra belli oluyo biras belli belirsiz devirlenmede farkedşyorsun yani bunlara göre anladıgım kadarıyla cok iyi bi ateşleme ve karbüratördeve manifoltta kacak yoksa sorun bitio ve şu an cok az yakıo araba ama performansı cok ii bunlardan önce babamın eski rainbowuna aynı usta bant kullanarak ayar yaptı zannettiğim kadarıyla karbüratöre veya manifolttan hava alıyorsa ustalar kısa yol olarak bu yolu tercih ediyolar düşünün aynı usta birinde hic bant kullanmıo birindede hic begenmediği eski araba gelince bant kullanıo sebebide o eski arabaya masraf etmeyin deyip duruodu bence ondan | |
|
| |
| GAZ LPG AYARI | |
|