| renault crash test | |
|
|
Yazar | Mesaj |
---|
rdmaksl
Nerden : - Aracınızın Modeli : - Kayıt tarihi : 03/05/08
| Konu: renault crash test 2009-11-17, 10:51 | |
| | |
|
| |
93 spring
Nerden : ' Aracınızın Modeli : param olunca range rower,para bitti game ower Kayıt tarihi : 04/12/08
| |
| |
VetApex!
Doğum tarihi : 13/09/85 Yaş : 38 Nerden : Amasya Aracınızın Modeli : aracı yok Kayıt tarihi : 18/07/07
| Konu: Geri: renault crash test 2009-11-17, 13:32 | |
| yinede bi yenilik getirdiği ve denediği için renault u tebrik etmek istiyorum bende kimse metalden başka mazeme kullanmıyor ama artık önyargılar değişmeli. arabalar hafifleşmeli ve dahada az yakmalı. hep basit plastik olarak bakıyoruz olaya ama onunda avantaji var elbette.. hem üstelik bu reklamla plastiğin altında teknoloji ile neler yapılabildiğini kanıtlayan bir şase var demekki | |
|
| |
93 spring
Nerden : ' Aracınızın Modeli : param olunca range rower,para bitti game ower Kayıt tarihi : 04/12/08
| Konu: Geri: renault crash test 2009-11-17, 14:19 | |
| anıl nasıl açıklamışım reklamın ana konusunu,o plastiklerin altında rollbar var | |
|
| |
rdmaksl
Nerden : - Aracınızın Modeli : - Kayıt tarihi : 03/05/08
| Konu: Geri: renault crash test 2009-11-17, 15:40 | |
| abi gündemi çok yakından takip ediyorum ama değilmi, | |
|
| |
93 spring
Nerden : ' Aracınızın Modeli : param olunca range rower,para bitti game ower Kayıt tarihi : 04/12/08
| |
| |
karadeniz Çakma Admin
Doğum tarihi : 22/04/88 Yaş : 35 Nerden : Muğla/Turgutlu Aracınızın Modeli : 112 1.6 16v HD AC (LikitPetrolGücüspor) Kayıt tarihi : 24/06/07
| Konu: Geri: renault crash test 2009-11-17, 18:41 | |
| - VetApex! demiş ki:
- yinede bi yenilik getirdiği ve denediği için renault u tebrik etmek istiyorum bende
kimse metalden başka mazeme kullanmıyor ama artık önyargılar değişmeli. arabalar hafifleşmeli ve dahada az yakmalı. hep basit plastik olarak bakıyoruz olaya ama onunda avantaji var elbette..
hem üstelik bu reklamla plastiğin altında teknoloji ile neler yapılabildiğini kanıtlayan bir şase var demekki senin metal araban o plastik o hafif dediğin arabadan 300 kg daha hafif... arabaları hafifleştirmek plastik teknolojisininin amacı değil, amaç darbeleri emmek ve belirli şekillerde deformasyon yaratıp içerdekileri korumaktır... işte o darbeleri esas emecek olan şase kısmı, bu ağırlığın sebebi... ayrıca metal kaportanın ağrılığa neden olmadığının başka 1 işareti benim arabam... bu yıllarda üretimi yapılıp da hala daha 0,8 mm sac kalınlığı politikasını koruan başka marka benim bildiğim kadarı ile yok...ama ona rağmen vega da samara da ağır araçlar değiller... demekki kaportanın kalın sacdan ya da ince sacdan olması, ağırlığı çok bağlamıyor... getz denen küçücük alet de plastik, ama 1200 küsür kilo... | |
|
| |
VetApex!
Doğum tarihi : 13/09/85 Yaş : 38 Nerden : Amasya Aracınızın Modeli : aracı yok Kayıt tarihi : 18/07/07
| Konu: Geri: renault crash test 2009-11-17, 19:02 | |
| demekki içinde görmediğimiz bişeyler var ? gets çok kaliteli bi araba değil ama ses yalıtımı iyi. peki ladada ses yalıtımı ne durumda ?
hiç yeni opellerin kapı içlerini gördün mü ? bence ağarlığı yapan oradaki maddeler.
renault plastikle arabayı daha hafif yapmış olabilir ve böylelikle ağarlaştırmadan yalıtım için fazladan harcayacak ağarlık avantajı olmuştur ? | |
|
| |
karadeniz Çakma Admin
Doğum tarihi : 22/04/88 Yaş : 35 Nerden : Muğla/Turgutlu Aracınızın Modeli : 112 1.6 16v HD AC (LikitPetrolGücüspor) Kayıt tarihi : 24/06/07
| Konu: Geri: renault crash test 2009-11-17, 19:15 | |
| ama sen genel olarak arabanın hafif olmasından bahsediyosun yukarda, yoksa zaten durum öyle... durum arabayı izole etmek de değil, ağırlığı tabanda toplayıp dengeyi arttırmak... | |
|
| |
Cihangir KALKAN
Doğum tarihi : 01/01/00 Yaş : 124 Nerden : a Aracınızın Modeli : a Kayıt tarihi : 07/01/08
| |
| |
| renault crash test | |
|