| BUJİ KABLO DEĞERLERİ | |
|
+5Evliya Çelebi salla2000 burcinhan alex555 cihan841 9 posters |
Yazar | Mesaj |
---|
cihan841
Doğum tarihi : 10/12/81 Yaş : 42 Nerden : ankara Aracınızın Modeli : r9 broadway 93 model Kayıt tarihi : 29/04/10
| Konu: BUJİ KABLO DEĞERLERİ 2011-05-03, 12:34 | |
| buji kablolarını hepmiz belli aralıklarla değiştiriyoruz çoğu zaman sağlam olan kablolar bile çöpe gidiyor.bunu önlemek için yeni aldığım kabloları ölçtüm ona göre artık kablolar eskirse ölçerim ona göre değişim yaparım.
ölçüm için bize gerekli olan avometre
ben uni-t ut33c kullanıyorum direnç ölçme bölümünden 20k ya alıyoruz.
YENİ KABLO BUJİ DEĞERİ : 1,83 YENİ BOBİN KABLOSU : 5,2
ESKİ BUJİ KABLOSU : 2,4 ESKİ BOBİN KABLOSU : 6,2
| |
|
| |
alex555
Doğum tarihi : 29/01/00 Yaş : 124 Kayıt tarihi : 30/09/10
| Konu: Geri: BUJİ KABLO DEĞERLERİ 2011-05-03, 12:52 | |
| güzel paylaşım.ustalar nedense gözle kontrolü yeterli buluyor. | |
|
| |
burcinhan
Doğum tarihi : 02/03/77 Yaş : 47 Nerden : Ankara Aracınızın Modeli : Subaru/Legacy Kayıt tarihi : 13/08/08
| Konu: Geri: BUJİ KABLO DEĞERLERİ 2011-05-03, 14:16 | |
| Resimli anlatabilir misin ?
Bu aletten bende de var ama nasıl kullanacağımı bilemiyorum. | |
|
| |
salla2000
Doğum tarihi : 04/01/74 Yaş : 50 Nerden : eskişehir Aracınızın Modeli : 1993 Renault 11 RAINBOW Kayıt tarihi : 05/12/08
| Konu: Geri: BUJİ KABLO DEĞERLERİ 2011-05-03, 15:44 | |
| | |
|
| |
cihan841
Doğum tarihi : 10/12/81 Yaş : 42 Nerden : ankara Aracınızın Modeli : r9 broadway 93 model Kayıt tarihi : 29/04/10
| Konu: Geri: BUJİ KABLO DEĞERLERİ 2011-05-03, 19:02 | |
| - burcinhan demiş ki:
- Resimli anlatabilir misin ?
Bu aletten bende de var ama nasıl kullanacağımı bilemiyorum. yarın anlatayım | |
|
| |
burcinhan
Doğum tarihi : 02/03/77 Yaş : 47 Nerden : Ankara Aracınızın Modeli : Subaru/Legacy Kayıt tarihi : 13/08/08
| Konu: Geri: BUJİ KABLO DEĞERLERİ 2011-05-12, 11:54 | |
| Bu Subaru için ölçüm şekli ve değerleri. | |
|
| |
salla2000
Doğum tarihi : 04/01/74 Yaş : 50 Nerden : eskişehir Aracınızın Modeli : 1993 Renault 11 RAINBOW Kayıt tarihi : 05/12/08
| Konu: Geri: BUJİ KABLO DEĞERLERİ 2011-05-12, 13:10 | |
| burçinhan sen de flash kullandın zamanında kablo şekilleri aynımı bro veya bizimkilerle olmadı flash kablosu takayım sanki biizm taktıklarımız 1.4 e göre tam tat vermio gibi | |
|
| |
burcinhan
Doğum tarihi : 02/03/77 Yaş : 47 Nerden : Ankara Aracınızın Modeli : Subaru/Legacy Kayıt tarihi : 13/08/08
| Konu: Geri: BUJİ KABLO DEĞERLERİ 2011-05-12, 13:15 | |
| Flash farklı abi, duduco takarsan bir derdi kalmaz. | |
|
| |
salla2000
Doğum tarihi : 04/01/74 Yaş : 50 Nerden : eskişehir Aracınızın Modeli : 1993 Renault 11 RAINBOW Kayıt tarihi : 05/12/08
| Konu: Geri: BUJİ KABLO DEĞERLERİ 2011-05-12, 13:47 | |
| hep duduco takıom da dertte yokda cabuk bozuluyolar son bujilerle biraz daha ii şimdilik kış geçmesine rağmen kıllık yapmadı (ama duduco nun o kalın yumuşak ve sarı yazılılardan bulmam lazım nerde nasıl ne şekilde bilmiom ama)hatta 7-8 bin oldu bu kablolarla olay bujide gibi biraz da sanki | |
|
| |
burcinhan
Doğum tarihi : 02/03/77 Yaş : 47 Nerden : Ankara Aracınızın Modeli : Subaru/Legacy Kayıt tarihi : 13/08/08
| Konu: Geri: BUJİ KABLO DEĞERLERİ 2011-05-12, 14:00 | |
| Lpg'de yapacak bir şey yok, ilk giden buji buji kablosu.
| |
|
| |
cihan841
Doğum tarihi : 10/12/81 Yaş : 42 Nerden : ankara Aracınızın Modeli : r9 broadway 93 model Kayıt tarihi : 29/04/10
| Konu: Geri: BUJİ KABLO DEĞERLERİ 2011-05-12, 14:45 | |
| 5-12 k büyük bir değer r9 un buji kablosu 1,8k ydı bu değer ne kadar yüksek olursa o kadar kötü ancak kablo uzunluğu büyük faktör kablo uzadıkça direnç artar. | |
|
| |
burcinhan
Doğum tarihi : 02/03/77 Yaş : 47 Nerden : Ankara Aracınızın Modeli : Subaru/Legacy Kayıt tarihi : 13/08/08
| Konu: Geri: BUJİ KABLO DEĞERLERİ 2011-05-12, 14:47 | |
| | |
|
| |
Evliya Çelebi
Doğum tarihi : 15/09/84 Yaş : 39 Nerden : Ankara Aracınızın Modeli : 1990 Model Mitsubishi Lancer 1.5 Special Edition :) Kayıt tarihi : 08/11/08
| Konu: Geri: BUJİ KABLO DEĞERLERİ 2011-05-12, 14:48 | |
| Buji kablolarını neden bu şekilde direnç gösterecek yapıda yapıyorlar mantığını bilen varmı?
(MUHALEFET İÇİN DEĞİL BİLMEDİĞİM İÇİN SORUYORUM) | |
|
| |
salla2000
Doğum tarihi : 04/01/74 Yaş : 50 Nerden : eskişehir Aracınızın Modeli : 1993 Renault 11 RAINBOW Kayıt tarihi : 05/12/08
| Konu: Geri: BUJİ KABLO DEĞERLERİ 2011-05-12, 15:04 | |
| forumda büyük harfle yazmak bağırmak anlamaında kardeşim bilmen lazım | |
|
| |
Evliya Çelebi
Doğum tarihi : 15/09/84 Yaş : 39 Nerden : Ankara Aracınızın Modeli : 1990 Model Mitsubishi Lancer 1.5 Special Edition :) Kayıt tarihi : 08/11/08
| |
| |
cihan841
Doğum tarihi : 10/12/81 Yaş : 42 Nerden : ankara Aracınızın Modeli : r9 broadway 93 model Kayıt tarihi : 29/04/10
| Konu: Geri: BUJİ KABLO DEĞERLERİ 2011-05-13, 06:25 | |
| - Evliya Çelebi demiş ki:
- Buji kablolarını neden bu şekilde direnç gösterecek yapıda yapıyorlar mantığını bilen varmı?
(MUHALEFET İÇİN DEĞİL BİLMEDİĞİM İÇİN SORUYORUM) http://www.obitet.gazi.edu.tr/obitet/atesleme_sistemi/atesleme_sis.htmPiyasada ipek kablo olarak tanınır.10 bin ohm kadar direnci vardır.Bu direnç araç radyosunun parazit yapmasını önlerAteşleme sistemi üzerinde herhangi bir olumsuz etkisi yoktur. | |
|
| |
Evliya Çelebi
Doğum tarihi : 15/09/84 Yaş : 39 Nerden : Ankara Aracınızın Modeli : 1990 Model Mitsubishi Lancer 1.5 Special Edition :) Kayıt tarihi : 08/11/08
| Konu: Geri: BUJİ KABLO DEĞERLERİ 2011-05-13, 06:29 | |
| İpek kablo olduğunu biliyordum ama parazit önlemek için yapıldığını bilmiyordum, teşekkürler | |
|
| |
cihan841
Doğum tarihi : 10/12/81 Yaş : 42 Nerden : ankara Aracınızın Modeli : r9 broadway 93 model Kayıt tarihi : 29/04/10
| Konu: Geri: BUJİ KABLO DEĞERLERİ 2011-05-13, 06:49 | |
| bende bilmiyordum sayende bende öğrendim | |
|
| |
tarikcell
Doğum tarihi : 26/03/84 Yaş : 40 Nerden : tekirdağ Aracınızın Modeli : 1995 broadway Kayıt tarihi : 28/12/10
| Konu: Geri: BUJİ KABLO DEĞERLERİ 2011-05-14, 16:50 | |
| Teşekkürler güzel paylaşım.kafama takılan bi sorum var spring platin ateşlemeli bobin kablosu uzun bu. kablo kısa olursa dahamı iyi ateşleme yapar yoksa uzun oldukca bobin depolama yaptığı icin daha iyi ateşler fark edermi yada? | |
|
| |
burcinhan
Doğum tarihi : 02/03/77 Yaş : 47 Nerden : Ankara Aracınızın Modeli : Subaru/Legacy Kayıt tarihi : 13/08/08
| Konu: Geri: BUJİ KABLO DEĞERLERİ 2011-06-17, 11:48 | |
| Buji kablolarını ölçerken neyi nereye bağlayacağız birisi şu resimden işaretleyebilir mi ? | |
|
| |
mustaf67
Doğum tarihi : 01/01/76 Yaş : 48 Nerden : SAKARYA Hendek Aracınızın Modeli : 1988 R11 GTS Kayıt tarihi : 09/03/10
| Konu: Geri: BUJİ KABLO DEĞERLERİ 2011-06-17, 11:57 | |
| | |
|
| |
burcinhan
Doğum tarihi : 02/03/77 Yaş : 47 Nerden : Ankara Aracınızın Modeli : Subaru/Legacy Kayıt tarihi : 13/08/08
| Konu: Geri: BUJİ KABLO DEĞERLERİ 2011-06-17, 12:07 | |
| Eyvallah abi sağolasın... | |
|
| |
mustaf67
Doğum tarihi : 01/01/76 Yaş : 48 Nerden : SAKARYA Hendek Aracınızın Modeli : 1988 R11 GTS Kayıt tarihi : 09/03/10
| Konu: Geri: BUJİ KABLO DEĞERLERİ 2011-06-17, 12:13 | |
| | |
|
| |
karadeniz Çakma Admin
Doğum tarihi : 22/04/88 Yaş : 35 Nerden : Muğla/Turgutlu Aracınızın Modeli : 112 1.6 16v HD AC (LikitPetrolGücüspor) Kayıt tarihi : 24/06/07
| Konu: Geri: BUJİ KABLO DEĞERLERİ 2011-06-17, 18:50 | |
| tabi aletin düzgün çalıştığını kabul edersek...bendeki alet aküyü 19 volt gösteriyordu... | |
|
| |
burcinhan
Doğum tarihi : 02/03/77 Yaş : 47 Nerden : Ankara Aracınızın Modeli : Subaru/Legacy Kayıt tarihi : 13/08/08
| Konu: Geri: BUJİ KABLO DEĞERLERİ 2011-06-18, 07:32 | |
| Bugün ölçüp fotolarını buraya eklerim. | |
|
| |
kaancan
Doğum tarihi : 01/01/57 Yaş : 67 Nerden : adana Aracınızın Modeli : toros SW - escort CLX Kayıt tarihi : 28/02/10
| Konu: Geri: BUJİ KABLO DEĞERLERİ 2011-06-18, 19:26 | |
| buji kablolarının direncinin az olması tabi ki iyi fakat hiç direnç olmadan da olmuyor, çalışmada sıkıntı yok fakat radyo dinlenmiyor cayırtıdan. Önemli olan bir nokta da buji kablolarının izolasyonunun iyi olması gerek. Yenisini alırken ölçerek seçmekte yarar var. | |
|
| |
burcinhan
Doğum tarihi : 02/03/77 Yaş : 47 Nerden : Ankara Aracınızın Modeli : Subaru/Legacy Kayıt tarihi : 13/08/08
| Konu: Geri: BUJİ KABLO DEĞERLERİ 2011-06-18, 20:17 | |
| Sol ön buji Sol arka buji Sağ ön buji Sağ arka buji Motor Sizce bu değerler nasıl. Normal değerleri 5-12 K arasında olması gerekli.. | |
|
| |
salla2000
Doğum tarihi : 04/01/74 Yaş : 50 Nerden : eskişehir Aracınızın Modeli : 1993 Renault 11 RAINBOW Kayıt tarihi : 05/12/08
| Konu: Geri: BUJİ KABLO DEĞERLERİ 2011-06-18, 20:35 | |
| sağ ön hariç normal | |
|
| |
burcinhan
Doğum tarihi : 02/03/77 Yaş : 47 Nerden : Ankara Aracınızın Modeli : Subaru/Legacy Kayıt tarihi : 13/08/08
| Konu: Geri: BUJİ KABLO DEĞERLERİ 2011-06-18, 20:48 | |
| Peki Buji kablosunun direnci az olunca mı iyi yoksa iyi yüksek olursa mı ?
Bugün bir arkadaşım İngiltere'den motosikleti için buji kablosu getirtmiş. Yeni kablolar 2,25 civarındaydı fakat üzerinden çıkan eski kablolar, 1,80 - 2.0 aralığındaydı. Bu mantığa göre ne kadar direnç yüksek o kadar daha mı iyi ? | |
|
| |
salla2000
Doğum tarihi : 04/01/74 Yaş : 50 Nerden : eskişehir Aracınızın Modeli : 1993 Renault 11 RAINBOW Kayıt tarihi : 05/12/08
| Konu: Geri: BUJİ KABLO DEĞERLERİ 2011-06-18, 20:56 | |
| benim mantığımcada kablo eskidikçe daha fazla direnç gösterir gibi tam tersi olması lazım sanki birde üzerinden cıkanlarla yeniler birebir aynı marka ve modelse ancak kıyaslanır ayrıca senin araba için yazılan değerler farkettiysen belirli bir aralığı kapsıyor o aralıkta olduğu sürece cokda önemli değil bence bu durumda eskilerde tam özelliğini kaybetmemiş sağlam anlamına geliyor | |
|
| |
karadeniz Çakma Admin
Doğum tarihi : 22/04/88 Yaş : 35 Nerden : Muğla/Turgutlu Aracınızın Modeli : 112 1.6 16v HD AC (LikitPetrolGücüspor) Kayıt tarihi : 24/06/07
| Konu: Geri: BUJİ KABLO DEĞERLERİ 2011-06-19, 20:50 | |
| buji kablosunun direnci oluşan elektrik arkının süresini etkiler...buji kablosunun direnci arttıkça kıvılcım süresi o kadar uzar ancak kıvılcımın gücü düşer...makbulü değerin yüksek olmasıdır, zaten buji kablolarının da içerisinde metal iletken yerine grafit liflerden oluşan carbon iletken vardır... amaç da değeri mümkün olduğunca yüksek tutmaktır, dirençlerle bu sağlanamaz çünkü hem gerilim çok yüksektir hem de ısı... buji kablolarının da kullanıldıkça direnç değerleri artacağına azalmaktadır, zaten sorun da budur... normal metal iletkenler gibi çalışmazlar... | |
|
| |
burcinhan
Doğum tarihi : 02/03/77 Yaş : 47 Nerden : Ankara Aracınızın Modeli : Subaru/Legacy Kayıt tarihi : 13/08/08
| Konu: Geri: BUJİ KABLO DEĞERLERİ 2011-06-20, 05:42 | |
| | |
|
| |
Evliya Çelebi
Doğum tarihi : 15/09/84 Yaş : 39 Nerden : Ankara Aracınızın Modeli : 1990 Model Mitsubishi Lancer 1.5 Special Edition :) Kayıt tarihi : 08/11/08
| Konu: Geri: BUJİ KABLO DEĞERLERİ 2011-06-20, 08:09 | |
| - karadeniz demiş ki:
- buji kablosunun direnci oluşan elektrik arkının süresini etkiler...buji kablosunun direnci arttıkça kıvılcım süresi o kadar uzar ancak kıvılcımın gücü düşer...makbulü değerin yüksek olmasıdır, zaten buji kablolarının da içerisinde metal iletken yerine grafit liflerden oluşan carbon iletken vardır... amaç da değeri mümkün olduğunca yüksek tutmaktır, dirençlerle bu sağlanamaz çünkü hem gerilim çok yüksektir hem de ısı... buji kablolarının da kullanıldıkça direnç değerleri artacağına azalmaktadır, zaten sorun da budur... normal metal iletkenler gibi çalışmazlar...
Deniz direnç arttıkça kıvılcım süresi o kadar uzar ancak kıvılcımın gücü düşer, demişsin o zaman yeni kabloda performans zayıf olmalı, eskiyen kabloda da direnç değeri düştüğüne göre daha iyi ark yaptırıp performans atlamalı, ben mi yanlış anladım? O zaman eskiyen kabloda daha iyi ark yapmasına rağmen neden değiştiriyoruz? sadece buji kablosunun izolasyonu zayıflayıp ara şasesine v.s. ark yaptığı içinmi | |
|
| |
burcinhan
Doğum tarihi : 02/03/77 Yaş : 47 Nerden : Ankara Aracınızın Modeli : Subaru/Legacy Kayıt tarihi : 13/08/08
| Konu: Geri: BUJİ KABLO DEĞERLERİ 2011-06-20, 08:39 | |
| Cihan'ın yazdığına görede yeni kablonun direncinin düşük olması lazım - Alıntı :
- YENİ KABLO BUJİ DEĞERİ : 1,83
YENİ BOBİN KABLOSU : 5,2
ESKİ BUJİ KABLOSU : 2,4 ESKİ BOBİN KABLOSU : 6,2 | |
|
| |
salla2000
Doğum tarihi : 04/01/74 Yaş : 50 Nerden : eskişehir Aracınızın Modeli : 1993 Renault 11 RAINBOW Kayıt tarihi : 05/12/08
| |
| |
Evliya Çelebi
Doğum tarihi : 15/09/84 Yaş : 39 Nerden : Ankara Aracınızın Modeli : 1990 Model Mitsubishi Lancer 1.5 Special Edition :) Kayıt tarihi : 08/11/08
| Konu: Geri: BUJİ KABLO DEĞERLERİ 2011-06-20, 09:44 | |
| | |
|
| |
karadeniz Çakma Admin
Doğum tarihi : 22/04/88 Yaş : 35 Nerden : Muğla/Turgutlu Aracınızın Modeli : 112 1.6 16v HD AC (LikitPetrolGücüspor) Kayıt tarihi : 24/06/07
| Konu: Geri: BUJİ KABLO DEĞERLERİ 2011-06-20, 19:02 | |
| - Evliya Çelebi demiş ki:
- karadeniz demiş ki:
- buji kablosunun direnci oluşan elektrik arkının süresini etkiler...buji kablosunun direnci arttıkça kıvılcım süresi o kadar uzar ancak kıvılcımın gücü düşer...makbulü değerin yüksek olmasıdır, zaten buji kablolarının da içerisinde metal iletken yerine grafit liflerden oluşan carbon iletken vardır... amaç da değeri mümkün olduğunca yüksek tutmaktır, dirençlerle bu sağlanamaz çünkü hem gerilim çok yüksektir hem de ısı... buji kablolarının da kullanıldıkça direnç değerleri artacağına azalmaktadır, zaten sorun da budur... normal metal iletkenler gibi çalışmazlar...
Deniz direnç arttıkça kıvılcım süresi o kadar uzar ancak kıvılcımın gücü düşer, demişsin o zaman yeni kabloda performans zayıf olmalı, eskiyen kabloda da direnç değeri düştüğüne göre daha iyi ark yaptırıp performans atlamalı, ben mi yanlış anladım?
O zaman eskiyen kabloda daha iyi ark yapmasına rağmen neden değiştiriyoruz? sadece buji kablosunun izolasyonu zayıflayıp ara şasesine v.s. ark yaptığı içinmi bu aslında çok geçerliliği olan 1 konu değil abi, farklı marka buji kablolarının sıfırken dirençleri çok değişik olabiliyor... benim anlatmak istediğim ise şu, karışımın ateşlenmesi işinde bujinin kıvılcım oluşturma süresinin en uzun olması istenir...piston ateşleme anında aşağıya indikçe kıvılcım devam etsin, karışım sürekli ateşlensin istenir yani...bunun için de bobinin geç boşalması adına kablo ve bujilerin dirençleri yüksek tutulur, ancak kıvılcım gücü düşüktür...bobinin çıkışına metal iletkenli herhangi 1 kablo bağlayarak uzaktan şaseye yaklaştırdığında 20 cm uzaktan bile kıvılcım şaseye atlayabilirken buji kabloları ile atlama mesafesi çok düşer mesela, 6-7 cm den ancak atlar...eğer en iyi iletim amacı taşınsaydı zaten metal iletken kullanılırdı buji kablolarında... ancak bu yüksek güçlü kıvılcımın faydası yok, zararı çoktur...yakıt düzgün yanamaz, avans vurur ve kıvılcım silindir içinde bujinin tırnakları arasında atlayacağına sağa sola sıçrar, zamanla çapaklanmalara sebep olur... | |
|
| |
Evliya Çelebi
Doğum tarihi : 15/09/84 Yaş : 39 Nerden : Ankara Aracınızın Modeli : 1990 Model Mitsubishi Lancer 1.5 Special Edition :) Kayıt tarihi : 08/11/08
| Konu: Geri: BUJİ KABLO DEĞERLERİ 2011-06-21, 06:08 | |
| Denizim, kıvılcımın uzun süre akmasını sağlamak amacıyla geciktirme devresi v.b. tarzı birşey kullanılabilirdi bence, (ha ben onlardan daha iyi bilecek değilim mutlaka) direnç ile sadece voltaj düşer akım yükselir, süreyi uzatabileceğini pek sanmıyorum ben | |
|
| |
karadeniz Çakma Admin
Doğum tarihi : 22/04/88 Yaş : 35 Nerden : Muğla/Turgutlu Aracınızın Modeli : 112 1.6 16v HD AC (LikitPetrolGücüspor) Kayıt tarihi : 24/06/07
| |
| |
Evliya Çelebi
Doğum tarihi : 15/09/84 Yaş : 39 Nerden : Ankara Aracınızın Modeli : 1990 Model Mitsubishi Lancer 1.5 Special Edition :) Kayıt tarihi : 08/11/08
| Konu: Geri: BUJİ KABLO DEĞERLERİ 2011-06-21, 08:49 | |
| Ezberleri bozan bir sistem bu o zaman denizim, ylllardır bildiğimiz dirençle ohm amcanın kanunuyla aykırı... Sağolasın | |
|
| |
karadeniz Çakma Admin
Doğum tarihi : 22/04/88 Yaş : 35 Nerden : Muğla/Turgutlu Aracınızın Modeli : 112 1.6 16v HD AC (LikitPetrolGücüspor) Kayıt tarihi : 24/06/07
| Konu: Geri: BUJİ KABLO DEĞERLERİ 2011-06-21, 20:31 | |
| abi 1 i metal iletkenli eski tip 1 buji kablosu ile (skoda favoritin sanırım öyleydi) 1 de carbon iletkenli buji kablosunun aynı bobin üzerinde kullanılırken bujiye yaklaştırarak hangisinin önce şaseye atlama yapacağına ve hangi kıvılcımın daha uzun sürdüğüne bakıp kıyaslama yaparsan kendin de gözlemlemiş olursun abi... biraz değişik 1 konu, yüksek devirde ateşlemenin zayıflaması gibi 1 şey.... | |
|
| |
Evliya Çelebi
Doğum tarihi : 15/09/84 Yaş : 39 Nerden : Ankara Aracınızın Modeli : 1990 Model Mitsubishi Lancer 1.5 Special Edition :) Kayıt tarihi : 08/11/08
| Konu: Geri: BUJİ KABLO DEĞERLERİ 2011-06-22, 06:33 | |
| Mlisaniyelerden bahsederkene bunu görebilirmiyiz Denizim | |
|
| |
karadeniz Çakma Admin
Doğum tarihi : 22/04/88 Yaş : 35 Nerden : Muğla/Turgutlu Aracınızın Modeli : 112 1.6 16v HD AC (LikitPetrolGücüspor) Kayıt tarihi : 24/06/07
| Konu: Geri: BUJİ KABLO DEĞERLERİ 2011-06-22, 13:18 | |
| elektrik arkının düzenli çakışını ve stabilitesini kesinlikle görürsün abi... sürenin uzunluğunu saptamak tabiki pek olası değil... | |
|
| |
burcinhan
Doğum tarihi : 02/03/77 Yaş : 47 Nerden : Ankara Aracınızın Modeli : Subaru/Legacy Kayıt tarihi : 13/08/08
| Konu: Geri: BUJİ KABLO DEĞERLERİ 2011-07-06, 11:55 | |
| Buji kablolarını bugün değiştirdim, yeni kabloları takmadan ölçtüm 8 civarı çıktılar. | |
|
| |
| BUJİ KABLO DEĞERLERİ | |
|